23. decembra 2015

DIY VIANOČNÝ VENČEK ZO ŠIŠIEK , tentoraz do kancelárie

VYZDOBÍTE SI VIANOČNE AJ PRACOVISKO?

Sedím v kancelárii a čakám na posledného zákazníka a na poštárku a odchádzam domov, možno ešte nejaké nákupy spravím a sú tu VIANOCE.
Beriem ešte do ruky tablet a zatiaľ urobím pár fotiek. Nech to čakanie nejak vyplním.

Dakedy pred 18 rokmi rušili v Košiciach obchod Rempo a vypredávali za babku rôzne vianočné ozdoby. A nakoľko boli akurát Vianoce, tak som si kúpila nejaké blbostičky, ktoré by som si do bytu nedala, ale do kancelárie môžu byť. Od vtedy každé Vianoce vytiahnem malý stromček, ktorý už bol aj ozdobený, košíček, malé venčeky a ďalšie  maličkosti. Každý rok otvorím len skriňu a neriešim, že by sa zišli už nové ozdoby, možno živé konáriky do vázy, ale polepším sa, sľubujem.



Tento rok som prepadla robeniu VENČEKOV ZO ŠIŠIEK. Ide to rýchlo, nepichá to ruky, robia sa ľahko a nevädnú. Ostal mi jeden prútený veniec a plná igelitka šišiek a v Jisku mali výpredaj svetielok na baterky a naozaj som tie svetielka nemala kde dať, tak kancelária dostala nový veniec.


 Prv bol venček len taký nahý - nebol pekný, pridali sa svetielka a bol smiešny, potom maličké kocočky a rôzne hviezdičky z nepotrebných vianočných reťazí. Konečne nekričia tie veľké svetielka.

Venček som si zavesila rovno pred oči, zapla som svetielka, pozerám na venček ako krásne svieti    
                                      a....          ČAKÁM NA POŠTÁRKU :-(

  PRAJEM VÁM PRÍJEMNÉ PREŽITIE VIANOČNÝCH A NOVOROČNÝCH SVIATKOV  
                            ĎAKUJEM ZA NÁVŠTEVU A ZA MILÉ KOMENTÁRE
                                                                 ZITA

 

6 komentárov:

  1. Věnec je náááádherný. Povedl se ti moc. Měj krásné vánoce, Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ivanka aj keď je už 30.12., ale ďakujem za návštevu a už sme tesne pred novým rokom, tak krásny nový rok prajem.

      Odstrániť
  2. Krásné svátky Zito- a v Novém roce všechno nejlepší!
    P.S. věneček je kouzelný!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marcelka tiež ti prajem všetko najlepšie v novom roku.

      Odstrániť
  3. Věnec se mi moc líbí. Obzvlášť, že je ozdoben bílou.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Alenka dakujem za navstevu a za mily komentar

      Odstrániť