25. augusta 2016

A JE PO SVADBE


KU KONCU PRÍPRAV  STRES AKO MÁ BYŤ.   To viete, nič nie je tak, ako si to ľudia naplánujú.
V piatok keď prípravy už boli v plnom prúde, vlastne už všetko vyzdobené a mala docestovať staršia dcéra s manželom aj s vnúčikom, tak nám volali že havarovali a dcéra s vnúčikom je v nemocnici.   Vtedy si človek uvedomí, že či budú také kvety, alebo také, nič nie je dôležitejšie ako to, aby vaši blízki ľudia boli v poriadku.
Ďalší stres prišiel potom, keď sa manžel  rozhodol, že ide pre nich do nemocnice 4 hod. cesty tam a 4 nazad a lekár nechcel dcéru pustiť, aj keď výsledky a všetko prebehlo v poriadku. Tým pádom sme nevedeli, či stihnú svadbu. Otec nevesty a svedok sestra.Chvalabohu všetci sú v poriadku.

Veľa vecí čo som si naplánovala, som tým pádom nedotiahla do konca, ale zistila som, že na tom vôbec nezáleží.
Fotky nevesty zatiaľ nie sú,  fotografka odcestovala hneď po svadbe na dovolenku.  Tiež dúfam že dostanem povolenie aspoň jednu fotečku uverejniť.

Celá výzdoba bola do takej zlato-žltej farby, farba šampanského. Hotel mal na výber len 3 farby. Ďalšie boli fialová a bordová, takže výber skoro nijaký.  Kvety sme potom prispôsobili  mašličkám na stoličkách :-).  Hotel mal prekrásne veľké svietniky a jeden, ten najvyšší sme použili na pologule z kvetov.
Zať chcel zakryť vysoký tmavý strop paravánmi, lebo už ich videl v tejto sále na inej svadbe. Naša šporovlivejšia časť rodiny bola proti tomu, že netreba. Spolu s kryštálovými lustrami to vyzeralo veľmi pekne.
Doplnky na hlavný stôl, taniere, svietniky, niektoré kvety, ďalšie maličkosti a dekorácie poskytla kamoška z firmy CEREMONI. Celá výzdoba bola taká jemná, elegantná. 



Nakoľko nemám k dispozícii zatiaľ nijaké fotky zo svadby, tak aspoň také maličkosti.

2 dni pred svadbou som robila z môjho DIY zrkadla zasadací poriadok. Bolo to najrýchlejšie riešenie.   Základ tvorilo moje zrkadlo, na počítači vytlačené mená , ktoré som tlačila na druhú stranu starých diplomov.  (nemala som o polnoci tvrdý papier) Z TEDI obchodu som mala také malé strieborné korunky. Prilepila som to lepidlom na papier, aby som to mohla potom ľahko odstrániť.


Pár dní pred svadbou ma napadlo, že deti nemajú svadobnú knihu hostí. 
 Keby som vedela kúpiť niečo pekné, tak to kúpim, alebo objednám, ale ako na just nič pekné, tak som kúpila pamätníček a plastické písmenká (žiaľ menšie nemali) a narýchlo som to dala dokopy. Do okienok som dala fotky mladomanželov, spoločná fotka pred 8,5 rokmi keď sa zoznámili a teraz.
Bola to úplná zbytočnosť.  Nejak nebol záujem tam niečo pekné napísať.

 Deň pred svadbou som našla prekrásne svadobné pamätníčky, ale už by nedošla pošta.
Ďalšia zbytočnosť s ktorou som sa zaoberala bola zástena do fotobunky, (ktorú som vlastne už nestihla dorobiť) a zháňanie rekvizít, nebol totiž záujem o fotenie sa . Rekvizity použijú deti na Silvestra, zástenu rozoberiem. Fotky zatiaľ nie sú.

Na redový tanec si mladomanželia objednali perníkové srdiečka zo SASHE. Krásna jemná práca, perníčky krásne voňajú a sú veľmi chutné. Len škoda ich zjesť.

Začíname chystať obývačku, za chvíľu majú prísť pre nevestu. Viac som nefotila, nestíhala som.
Nie je to hlavná svadobná torta, tá sa zjedla a nefotila som ju, určite budú fotky pozdejšie, len somtúto sem chcela dať, lebo sa mi veľmi páčila, taká jemnučká. Je už trochu roztopená

A je koniec, na dvore nazhromaždené veci, papierové ružičky zničené, lebo v noci zvlhli.

Z ružičiek a karafiátov čo ostali na stole som ešte pár zachránila.
Svadba dopadla veľmi dobre, aj počasie nám prialo. 
Deň pred svadbou sme ešte nevedeli či treba dlhý rukáv a v nedeľu po svadbe lialo.

     Tak zatiaľ to je všetko, idem na krátku dovolenku na chatu oddýchnuť si .
                                                PRAJEM KRÁSNY SLNEČNÝ DEŇ





30 komentárov:

  1. Zitko, uf!!! Nádhera, jak celá jídelna, tak jednotlivé malé detaily, dort, květiny, osvětlení... Opravdu krása a je za tím obrovská hromada práce a starostí, ale jak píšeš, co by z toho bylo, kdyby jste nebyli všichni Ok...
    Dobře to dopadlo po všechno stránkách, nádhera!
    Těším se na další fotky a moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná svatební tabule. Vše ostatní také nádhera. Hezké dny.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem za pochvalu, podľa mňa to bolo také decentné.

      Odstrániť
  3. Svatba je za Vámi. Hlavně že vše dobře dopadlo.
    Zito, nádhera!!! Výzdoba je nádherná. Barevné ladění se mi moc líbí.
    Obdivuji dort i perníčky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Alenka ďakujem, tak ako píšeš -hlavne že to nakoniec dobre dopadlo.

      Odstrániť
  4. Nádherné fotky, vše krásně u vás doma nazdobené. Zitko, hlavně, že u vás nakonec vše dopadlo dobře!!! Přeji štěstí novomanželům, užij si dovolenku, Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem, je po pracovnej dovolenke, este par dni doma, snáť to prežijem.

      Odstrániť
  5. Tyhle stresy k tomu bohuzel casto patri. Hlavne ze vse dobre dopadlo. Novomanzelum hodne stesti a tobe hodne odpocinku. M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z tej buracky den pred svadbou sa neviem spamatat doteraz.

      Odstrániť
  6. Svatební stresy naprosto chápu , ale vše dobře dopadlo a svatba byla určitě nádherná. Novomanželům přeji krásný společný život.
    Těším se na další svatební foto. Jak to dopadlo Zitko se šaty ???? :-)Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Evka boli nakoniec saty aj na prezlecenie. Nakolko sa mi podarilo dost schudnut, vytiahla som jedny saty, co mam snat 15 rokov (mala som ich oblecene len raz) a sadli perfektne, kupila som si na to drahu krajku a spodok siat a rukávy som si usila z tej krajky. Hlavne zostihlovali a druhe saty tiez som si ja nejako spichla. Bola som spokojna.

      Odstrániť
  7. Zitko tolik nádhery. Věřím, že vaše nervy byly na prasknutí.Ale vše dobře dopadlo a na tak nádherně připravený den budou novomanželé vzpomínat mnoho let. Posilam velikou gratulaci s přáním všeho jen krásného. Tobě přeji krásné, klidné chvíle. Z❤

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zdeňka, ešte len týždeň po svadbe a už svadbu neriešim, ako keby bola pred pol rokom. Svadobné fotky sa ešte budú len teraz fotiť.

      Odstrániť
  8. Milá Atizka, jedním slovem nádhera!!!! Skutečně jsi si s tím vyhrála do detailů.. klobouk dolů!!! jsi úžasná!!!! Ono je důležité, to co jsi do toho všeho pro ně vložila.. určitě si toho moc váží.. Štěstí a spokojenost novomanželům.. ♥☼ a Tobě pohodu a odpočinek :-).. i když Ty dlouho jen tak sedět nevydržíš :-) Moc zdravím♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Susie ďakujem, neposedím, len teraz musím tak trochu pomalšie, spadla mi doska na chalupe na prst na nohe, celá Morava musela počuť ako hrešia na Slovensku:-)

      Odstrániť
  9. To je mi blízke,zajtra nás to čaká. Stále si nad chystanými okrášlovatkami opakujem, že najdôležitejšie je, aby tým dvom vyšiel život podľa predstáv.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj keď už máte po svadbe, tak týmto prajem všetko naj, naj.... dúfam že všetko dopadlo OK, Po skončení svadby sme si vraveli, svadba dobre dopadla, nijaká bitka, nijaký policajti ani sanitka:-).

      Odstrániť
  10. Téda, to musela být snad svatba snů a muselo to stát hodně. Tohle si neumím ani představit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martinka šetrili sme a zjednávali kde sa dalo, veľa vecí sme si robili sami, pozicali dekoracie od kamosky a doniesli z domu. Len na kvetoch sme usetrili majland. Zive kvety by nas vysli 1000-1200 € (tak mi bolo povedane)a my sme si pozicali jednu kyticku umelu za 10,-€. Zive kvety sme kúpili v LIDLI len na hlavny stol. Ale nebolo to zadarmo, to je pravda.

      Odstrániť
  11. Nádherná svatba!Novomanželům přeji vše nej.-)Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Prajem veľa šťastia a krásny život pospolu!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Hodně ștěstí novomanżelům.....Nás to čeká v dubnu,zatím jsme v klidu.....Ale to.příjde,znám se.'.Ila

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte týždeň pred svadbou nijaký stres, nevesta v kľude, ja tiež. A potom to príde. niekto nestihne to čo má, alebo 4 dni pred svadbou povedia že kvety nie sú atď. Nám zavarila tá havaria staršej dcéry. To nebol ani stres, to bolo niečo s čím naozaj nikto nepočítal.

      Odstrániť
  14. Zitka všetko užasne nachystane, si veľmi šikovna. Fotky super ale malo :-( no nič, tešim sa už na ďalšie. Zbieram inšpiraciu aj nas to čaka onedlho, druha. Mala otazočka, svadbu ste nemali nahodov v Košiciach na Bankove?...je mi to veľmi povedome. Ahooooj a oddychuj.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hotel Roca V KE. Bolo nás veľa. Aj jedna aj druhá dcéra by brali Bankov hneď, ale nezmestili by sme sa a pod stanom vonku sme nechceli. Fotky zatiaľ nie sú, ale dúfam že mi mladomanželia dajú zvolenie aby som nejaké dala. Veď nevesta (aj ženích samozrejme) je to najdôležitejšie na celej svadbe, aké šaty, aké vlasy atď., svadobná torta atď... Čakám netrpezlivo na fotky. Už som sa tešila do práce si trochu oddýchnuť :-)

      Odstrániť
  15. Zitka tak to ma mrzi hrozna situácia mas sa tešiť a namiesto sa strachuješ.opisala si celú svadbu podrobne a teda aj mi bolo luto ze iste veci ľudí neoslovili viem si predstaviť kolko ti dalo prace...alw vseto vyzeralo tip top 😁 pa e.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Erika si milá, pravdu povediac už na svadbu pomyslíme len vtedy keď nás napadne že nie sú zatiaľ fotky. Dúfam že sa nič nestalo a fotky budú. Z mojej svadby len náhodou nejaké boli, hlavnému fotografovi sa nepodarilo vytiahnut film:-). Ešte že nám na úrade nejaké urobil náhodný fotograf.

      Odstrániť