17. októbra 2016

CESTOVANIE SO PSíKOM - prečo necestovať vlakom

V piatok ráno sme sa vybrali s manželom a malým psíkom do Banskej Bystrice pre opravené auto dcéry, z tade potom ďalej už autom  do Bratislavy.  Išli sme vlakom. Nakoľko so psíkom nezvykneme cestovať vlakom, vyzerali sme ako nejakí BURANI.


 Tašku na prevoz psíka sme mali, ale zobrali sme aj veľký hrubý uterák, pred cestou okúpali psíka, takže jeho vlásky (yorkshir nemá chlpy) aj celý psík krásne voňal, okrem jedného cestujúceho v 8 miestnom kupé, nebol nikto. Na sedadlo sme prestreli uterák, psík 3 kg si pekne ku nám ľahol, tak ako je zvyknutý z domu.  

Prišla pani sprievodkyňa a DIV JEJ OČI NEVYPADLI. 
               Psíka dole, sedadlá sú pre ľudí !.
Zobrali sme uterák a dali sme pod sedadlo.
                A lístok pre psíka máte?    Koľko bude stáť lístok?   "6,50 €".  My sme platili 10,20  na jednu dospelú osobu.    Za 6,50 sa bude viesť a ležať pod sedadlami.  Ja na to "Niekde som čítala , že pokiaľ psík je v taške, nemusíme za neho platiť".  Tak sprievodkyňa počkala pokiaľ chudáčika nášho rodinného príslušníka, nášho miláčika,  zavrieme do prenosnej tašky.  Nie vložíme, ZATVORÍME VŠETKY ZIPSY. Rudkovi sa to nepáčilo, prv brechal, potom trochu skučal. Ja som bola celú cestu zohnutá,  škrabkala som mu chrbátik  a manžel ako keby sa ho to netýkalo, čítal si knižku: "Zločiny českých králu"
Ale 6,50 € predsa nebude platiť.   

Počas cesty som už vedela kedy sprievodkyňa prichádza. Vždy skontrolovala situáciu.  TÁTO PANI DOMA URČITE PSÍKA NEMÁ. Rudka som vždy pustila , ležal skrytý pod sedadlami, vedel že keď vystrčí ňufáčik, tak musí do tašky.  Nakoniec som si tašku dala na kolená, pes mal hlavu vonku a pozeral na cestu. NEBRECHAL, NIKOHO NEOTRAVOVAL, NESEDEL NA SEDAČKE, NESMRDEL, VOĽNE SA NEPOHYBOVAL. V kupé už okrem nás nebol nikto, takže nikoho nemohol otravovať, ale keď sprievodkyňa išla okolo nás, tak krútila hlavou.

Keď sme prestupovali vo Zvolene na iný spoj, ďalší vlak, sprievodca si psa ani nevšimol a čo je zaujímavé nastupovala slečna do vlaku a na ruke jej sedela krásna SOVA. Presná takáto ako na obrázku a sprievodca sa pýta. "nie je nejaká nespokojná ?" Áno je,  lebo je hladná.

 V kupé sme sedeli 6 ľudia a všetci mali doma psov takže posledných 25 minút prebehlo veľmi rýchlo. 

 

Tak tento pán prosím, ktorý si dáva so svojím psíkom šlofíka poobede u tety na chate, nechce z princípu zaplatiť psíkovi lístok.  





A POUČENIE?  Netreba byť skúpy a zaplatiť psíkovi lístok, alebo necestovať vlakom. 
Neviem si predstaviť žeby nejaký pes vydržal byť zavretý v taške 4 hodiny. 

                                                      PRAJEM PRÍJEMNÝ DEŇ 

12 komentárov:

  1. Jak může vadit takový malý krásný pejsek? Paní určitě neměla doma žádné zvířátko.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zitu, je to lidech, tak preji jen vice takovyhc, jako v druhem vagonu. M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-). Tak skoro nebudem cestovať so psíkom vlakom. V Cechach sú tolerantnejsi ku psom v obchodoch, reštauráciách. Skočili sme raz na obed a ja som bola vonku pokial manzel jedol a opačne a čašníčka ma zavolala dnu. Boli sme prekvapení.

      Odstrániť
  3. Ano, je to o ludoch. Smutne, ze niektori si musia nieco dokazovat

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru tak, ale prežili sme cestu a ide sa ďalej.

      Odstrániť
  4. Zitko, úplně mi mrazí... Už z hlediska že jsem také nádražačka ( nechápu důvod proč se tak zachovala průvodčí ??) a z druhé strany- měli jsme mnoho let yorkšírku. Malé psi opravdu nikomu nevadí.. Teda alespoň co jsem zažila já.. U vás je opravdu velmi drahé jízdné pro psy- uff. To by u nás málokdo platil😉..Až přijedeš do Čech i s psíkem ráda tě u nás vláčkem provezu. Krásné dny. Z❤

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidis, vravela som že v Cechach je to iné. Ja neviem kde som to nabrala, ale myslela som si, že si zdravotná sestrička.

      Odstrániť
  5. Je mi velmi líto, jak se k Vám paní chovala. Od některých děvčat tady čtu, že paní určitě nemá zvířátko. Za sebe však musím říci, že paní nemá srdce a pokud jej má, tak je plné zloby. Takový krásný pejsek si to nezaslouží. Potřebuje přece nejen laskavé ruce, ale především laskavé srdce. Ještě, že má tak hodné majitele. Hezké dny. Ilona

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ilonka dakujem za podporu. Manzel mi to vysvetlil tak, ze keby prisiel nejaky kontrolor, tak by ju to mozno mohlo stat aj miesto. Ale ked bol v taske a trcala mu hlava, nemusela krutit hlavou :-(. V inom vlaku kontrolori nechodia? Je to na cloveku. Ako sa vyspi.

      Odstrániť
  6. Je to smutné jak se průvodčí chovala.Nemá srdce...Krásnější dny přeji.Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Co na to říct - jsou lidi a lidi...
    Zitko, měj hezký. Helena

    OdpovedaťOdstrániť