5. mája 2017

BUDE SA RENOVOVAŤ ? ! BUDE

Od kedy sa mladšia dcéra odsťahovala do svojho, ostali 2 izby do polovičky zariadene, hlavne nábytkom "ČO DOM DAL".  Teraz sa púšťam do renovácie niektorých starších kusov nábytku, poprípade trochu zjednotiť štýl. Aj keď mám rada MIŠ-MAŠ ŠTÝL.
Pred cca 15 rokmi sme kúpili túto komodu.  Zaujala ma hlavne veľkosť, možno aj trochu tvar, ale laminovaná drevotrieska nie až tak, ale na tie časy sa mi do dievčenskej izby celkom pozdávala.


Pred dvoma rokmi som bola na dovolenke v jednom krásnom hoteli,


V ich katalógu boli izby zariadené prúžkovanou komodou.  Hoci my sme bývali v apartmáne kde bola krásna zrkadlová komoda, nedalo mi to a chcela som vidieť izby aj s tou prúžkovanou komodou, lebo som si chcela obzrieť farby na živo, vyhotovenie atď. Dcéra pod nejakou zámienkou vybavila exkurziu, ale žiaľ na živo som ju nevidela. Od vtedy rozmýšľam na nej.








Niektoré majú tenšie a niektoré hrubšie prúžky.


 
Až teraz prišla doba okopčiť trochu štýl a objednala som si farby - sivú a béžovú, potom priesvitný a tmavý vosk, neviem ešte ktorý použijem. Nakoľko komoda je fóliovaná, nechcela som riskovať a objednala som radšej farby od Annie Sloan- Chalk Paint aj keď sú drahšie.  Ale hlavne nemusím nič brúsiť.  Okrem toho aj jedna úchytka je zlomená, renováciou určite aj toto vyriešim.



NEPODAROK
Už niekoľko krát som písala o renovácii KRESLA, že neviem nájsť na neho poťah, ktorý by ma zaujal.   Išla som do jedného veľkoobchodu a tam som uvidela túto látku.   Išla som kúpiť niečo úplne iné, ale keď som ju uvidela, vedela som že je to ONA.  A žiaľ NIE JE TO ONA :-(. Nepáči sa mi na kresle,  ani podušky, na  nič. Zbytočne vyhodené peniaze 10,- € aj s tyrkysovým šikmým prúžkom.

                   Na pár týždňov ma to úplne znechutilo,  zablokovalo, ani šiť, ani maľovať, nič.


Chvalabohu medzitým prišla Veľká noc, potom rodinka a vnúčik.  
Toho najmenšieho člena som učila maľovať. 
Viac ho zaujímalo namaľovať kraj obrazu a potom nábytok :-).


           Až teraz prišiel ten čas a zase som dostala chuť niečo maľovať, prerábať, trochu sa hýbať.
                                            Stalo sa Vám to už dakedy, že Vás nejaký nezdar znechutil ?

      PRAJEM KRÁSNY VÍKEND, VEĽA CHUTI DO TVORENIA, VEĽA RADOSTI Z TVORENIA.



8 komentárov:

  1. Zitko, pocity znechucení z nějakého neúspěchu znám dobře :-) Asi je to úplně normální. Až se pustíš do renovace komody, tak tě nadchnou úplně jiné pocity. Máš to promyšlené a já věřím, že výsledek bude skvělý. Už se fakt moc těším na tvoji zrenovovanou komodu. Tak hodně sil ať se ti daří! Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zitko, tohle se stane jistě každému, co něco dělá!
    Komoda se ti jistě povede, o tom nepochybuji. A časem jistě přemůžeš i to křeslo!
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Věřím, že se komoda povede a už teď se těším na výsledek. :O)
    Krásné dny.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Teším sa na tvoju renováciu, určite to bude lahodiť oku!
    Nuž, keby sme v živote zbytočne vyhodili len tých 10 eúr :-)
    Neboj sa, nájdeš niečo lepšie a prešiješ, všetko chce svoj čas!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zitko, těším se na komodu, určitě se povede. A pocit nechuti po neúspěchu má asi občas každý. Mně to křeslo nepřijde až tak hrozné, ale chápu, že představa byla jiná. Měj se hezky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem všetkým, zatiaľ som sa do toho nepustila, mám ešte vždy predĺženú Veľkú noc a aj víkendy, mám tu vnúčika, takže určite by chcel pomáhať, musím si to nechať až na ďalší týždeň. Príjemný pracovný týždeň prajem....

      Odstrániť
  6. Musím povedať,na to malé chlápätko so štetcom v ruke a paletou väčšou, ako je ono samé , je roztomilý pohľad..Možno zdedí po babine šikovnosť a fantáziu.... Prajem pohodové prerábanie .. Dáša

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dáša, tešila by som sa, keby podedil nejaké umelecké géeny, ale nechce sa mu veľmi maľovať....

      Odstrániť