18. septembra 2017

Zúčastnila som sa SLOVENSKÉHO REKORDU V HÁČKOVANÍ

Na internete som si hľadala nejaký kurz na maľovanie, chcela by som sa trochu zdokonaliť a naďabila som na výzvu aby sme sa v Košiciach zúčastnili na vytvorení rekordu najviac háčkujúcich ľudí.  Naposledy som háčkovala ako 19 ročná, bolo to naozaj dávno, ale nejaké slučky by som snáď zvládla.
Bola tam aj výzva, že hľadajú dobrovoľníkov, ktorí by robili rýchlo-kurz pre tých, čo nikdy neháčkovali, tak som si povedala, že veď keď to nepôjde, tak ma niekto naučí.
Zavolala som kamoške, tá mala vlnu a háčiky, zásobila aj mňa a išli sme zdolať rekord. 😏

Tieto štvorce potom organizátorka zošije do nejakej deky. Niekto stihol 2 aj 3 štvorce. Ja jednu, ale som na seba hrdá :-)

Urobili sme rekord:  71 ľudí háčkovalo naraz, ale nakoľko ešte nikto takýto rekord nerobil, tak aj toto stačilo. Verím, že keď sa to bude robiť najbližšie, tak nás tam bude oveľa, oveľa viac.
Trochu nám nevyšlo počasie, malo sa háčkovať v parku, ale už  dávno som nezažila takú pozitívnu atmosféru ktorá tam bola, cítila som sa super.


 Boli tam aj deti, mamky ich učili háčkovať a boli tam aj chlapi. Tak tím to išlo jedna radosť.


 
NO a ..........zistila som, že som háčkovať nezabudla a naučila som sa trošičku aj čítať návod.






     Za 2 týždne od vytvorenia rekordu (12.09.2017) sa má potvrdiť či rekord platí.

************************
    
Dosť dlho som tu nebola, ale nezaháľam, veľa maľujem-kreslím, 
prerábam potravinovú skrinku , a.........................ale to až nabudúce.  


V záhrade sa nám urodili šampiňóny,  k dnešnému dňu je ich tam už 8 kusov. Tak trochu sa bojíme ich jesť, aj keď na 99 percent sú to šampiňóny.


a...................teším sa, že si urobím  ŠÍPKOVÝ VENČEK na dvere

PRAJEM PRÍJEMNÝ DEŇ, SUPER TÝŽDEŇ A EŠTE LEPŠÍ VÍKEND.
ZITA

11 komentárov:

  1. Tak to je tedy hodne zajimavy napad:-). A gratuuji:-). M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wooou Zitko super projekt, keby som vedela určite pridem...v Košiciach som bola v nedeľu. V záhrade sa mi nezdajú byť šampiňóny skôr vyzerajú na pečiarky ale to by chcelo vidieť odspodu. Aj ja ich mam a robim si z nich praženičku :-) Krásny týždeň prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zajímavá akce:)... Třeba bych se tam naučila i háčkovat hihi:))))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super akce, věřím, že měla skvělou atmosféru, ať to s tím rekordem vyjde ;-) D.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No to je krásna akcia! Dúfam, že je to rekord!
    Môj muž zo zásady nezje žiadnu hubu z prírody, len z obchodu. Tvoje môžeš brať ako výzdobu záhrady :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Háčkovať síce neviem, ale na takejto akcii by som určite niečo pochytila. Super nápad.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zitko, rekord máte už jistě potvrzený a moc vám k němu gratuluji!
    Je to jako s jízdou na kole - háčkování se nezapomíná :o)
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  8. DIEVČATÁ ĎAKUJEM ZA MILÉ KOMENTÁRE, LEN ŠKODA ŽE NEBOLO VIAC ĽUDÍ Asi to bolo zle prezentované, lebo toľko ľudí by prišlo, čo teraz počujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Bezvadná akce. Kdyby byla u nás, tak bych se ji taky zúčastnila. Háčkovat umím, ale nejsem žádná přebornice.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak vidíš Zitko už jsi háčkovat začala a teď to půjde jako po másle 😉.. Nádherný projekt.. Krásný podzim ti přeji.Z❤

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj bolo to na FB a bola som rozhodnutá ísť kým som nezistila ,že je to utorok a Anna má krúžok .. čakala som víkend.. cez týždeň je to problém ale z fotiek som videla tetu môjho muža , tú by som tam nečakla :D pa e.

    OdpovedaťOdstrániť