14. januára 2016

DIY ZRKADLO A ZRKADLOVÝ NÁBYTOK - zo starého blogu IV.

 DIY MIRROR AND MIRRORED FURNITURE

V celej mojej "prerábacej éry"  premena kozmetického stolíka patrí medzi mojich
 5 najoblúbenejších  DIY projektov.
Zistila som, že stačí tak málo- DOBRÝ SKLENÁR, KTORÝ PRESNE VYREŽE ZRKADLÁ -
  a zrazu zo starého tmavého stolíka je niečo extra.

1.  KOZMETICKÝ STOLÍK  - ten koho zaujíma postup renovácie, 
pozrite si ho v mojom starom blogu
     TU - CLICK



      2. ZRKADLOVÁ SKRINKA - dlho na seba nenechal čakať ďalší kus nábytku, tentoraz skrinka.
 Postup ešte jednoduchší, lebo nábytok nebolo treba farbiť, stačili zrkadlá.   
Na starom blogu nájdete postup


3. Ako si vyrobiť "starožitné ZRKADLO
Návod na výrobu nájdete v mojom starom blogu

 


Ako som už písala, doma na chodbe už mám pripravené dva nočné stolíky a už je v bazári kúpená komoda. Chystám dcére do nového bytu do spálne zrkadlový nábytok, takže moje zrkadlové obdobie ešte nie je u konca.

Páčilo by sa nám s dcérou niečo ako toto, len bude do toho hovoriť ešte chlap, takže menej ženské.
zdroj: umeniebyvat.sk

Tak toto by som zobrala ihneď. Lenže si predstavte spálňa 1/4 z vyobrazeného a posteľ by bola sivá a podlaha nebude biela. Sklenené alebo kovové nočné lampy a možno sa uľútostím a dostanú to posledné sivo-zelené kreslo s kovovým rámom. 
zdroj: zrkadlovynabytok.sk
Dcéra musela dosť dlho prehovárať priateľa na zrkadlový nábytok, aj keď u nás sa mu to veľmi páčilo.


PRAJEM PRÍJEMNÝ ZVYŠOK DŇA


11 komentárov:

  1. Nádhera !!!! Tohle je tvůj "majstrštik" !!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasné věci. Přeji krásný vikend. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nadhera! kde si davas narezavat zrkadla ak sa smiem opytat?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Myslím si, že úplne skvelá inšpirácia na zariadenie spálne. Vďaka veľakrát. Ja sa tú svoju tiež chystám tak trochu prerábať. Určite by som si do nej rada kúpila nejakú väčšiu posteľ. Práve po tých už som sa pozerala a veľa sa mi páči napríklad tie, ktoré majú tu

    OdpovedaťOdstrániť