24. júna 2017

Po dovolenke- Je 21 storočie, je toto ešte možné?

Prv než si prečítam príspevky, ktoré pribudli na iných blogoch, by som chcela varovať pred podvodnými ponukami  niektorých CK.
 Tak narýchlo som sa rozhodla s mladšou dcérou odletieť niekde kde je stále počasie, teplé more, oddýchnuť si.  8 dní pred odchodom sme zaplatili dovolenku v CK Solvex ,  Calabrii v Taliansku.

sivo-čierny piesok, ktorý prezentovali ako biely, ale budiž
Bolo tam super, more v ktorom som aj ja, zimomravá plávala, pekné historické mestečko SCALEA,
 4 bazény,  jedlo - no,  nie som náročná a  **** a pol hviezdičkový hotel Santa Caterina Village.
 Všetci v autobuse sme sa už tešili že zaľahneme, veď sme došli o 2 v noci.
  Čakali nás krásne 4 a pol hviezdičkové izby.
 Čo na to poviete?  
Do rána sme sa nevedeli spamätať, niektorí sa nespamätali do konca pobytu.  
Určite napíšem CK ďakovný list. Napísala som ho na druhý deň aj s fotkami e-mailom, poďakovala som sa im za prekrásny začiatok dovolenky, ale neodpovedali.
Napísala som ho aj delegátke a ešte ho napíšem aj priamo poštou.
Táto izba si určite zaslúžila viac hviezdičiek.
 Najkrajšia bola kúpeľňa.
Úzka, malá sprcha asi 70 x 70 cm., prekrásne RETRO, veď viete, že RETRO zbožňujem.
Patinované dvere na kúpeľni, škoda že som ich celé neodfotila,
aj škrabance uprostred boli veľmi vydarené a efektné


Izby boli čerstvo vymaľované, aj balkón, to je pravda, ale na klímu nezostala farba,
 alebo pokus o hrdzavý efekt? Keď áno, to sa im podarilo na 1 s *





  DIZAJN HODNÝ 21 STOROČIA A HOTELA SO 4 A POL *
nebol kus nábytku, ktorý by nebol poškodený.



 Takto  na fotke to ešte nejak vyzerá. Do skrine sme nič nedávali, veci sme vešali vonku, nech vidíme čo sme si priniesli, aby sme im nezasmradili skrine.. (dva dni sme skrine voňavkovali a vetrali, ale ako sme ich otvorili, zase smrad)

Výťah a prekrásna mozaika pred ním, takto by som to ani ja nevymyslela.
A ako sa dostanete k tomuto výťahu?. Vojdete do hlavnej budovy, (fotené z druhej strany). Táto budova je  pre inú sortu ľudí, pre A-čkových hostí, nie pre Slovákov a Čechov, len nám to zabudli povedať. Asi veľa práce mali v CK, to viete.  My sme boli až v D-čkových izbách a v inej budove.



                Prejdete recepciou , potom dlhým barom a zídete 1 poschodie do podzemia
                                                      


- vojdete do ďalšej dlhej chodby, sú tu 3 obchodíky  a prechádzate pod cestou do inej budovy, ale za zákrutou ešte jedna dlhá chodba, aspoň vychodíte ešte za čerstva obed, večeru...

 A je tu veľa pekných dverí a sklad na chodbe a práčovňa suší prádlo a..........


                                        
Samozrejme takú krásu sme nechceli vymeniť, veď aj tak  boli všetky izby obsadené, možno o 2 dni v nedeľu, ale ani vtedy sa to nedalo, lebo........  tak v pondelok ..........  ukázali nám ďalšie dve izby .... ľudia je to na dlhooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.


A také pekné mestečko by to bolo a taká super krásna dovolenka, no čo už "chybička se vloudila",
A teraz vážne, na 3 deň sme pochopili že s tým už nič neurobíme a dovolenku sme si užili ako keby sme boli v prekrásnom hoteli, v krásnych super renovovaných izbách s pohľadom na more, (výhľad z okna sme mali našťastie pekný a bolo tam ticho, ale druhá strana to šťastie nemala, výhľad na smeti a rušnú cestu) jedli by sme v inej jedálni v tej A- čkovej, tým pádom mali väčší výber jedál a mali by sme klímu celý deň, nie len 3 hodiny poobede a  večer od 23-4,00 hodiny, ležali by sme na lehátkach v prvých troch radoch  atď... Ale to všetko nám zabudli povedať, .......  







 Pokiaľ Vám CK nedodá fotky izby a kúpeľne, vyžiadajte si to, nehľadajte na recenziách, lebo nájdete niečo iné. Tu napríklad boli až 4 úrovne izieb a naša CK nakúpila Basic izby t. j. najhoršie.
Áno hotel mal 4 a pol hviezdičiek, len nám zabudli povedať ,že nie pre nás, že tie hviezdičky podelili do izieb, každá mala JEDNU a na niektoré sa ani nezvýšili.
Ale aby sme nekritizovali všetko, upratovali každý deň, menili uteráky, všetko krásne biele bez fliačikov,  všetky chodby umývali denne.....

ČO DODAŤ, TENTO OBRÁZOK HOVORÍ ZA VŠETKO



ŽELÁM KAŽDÉMU PREKRÁSNU DOVOLENKU.

22 komentárov:

  1. Zitko, to je teda děs. Já bych s tím taky něco udělala, to je možná i na vrácení peněz, ale městečko vypadá krásně, tak snad jsi si užila aspoň tuto krásu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Po pravde, na tretí deň sme to už nevideli a bolo super, len ten prvý šok,:-). A práve s týmto oni počítajú, že sa zákazníci uspokoja a nedajú reklamáciu.

      Odstrániť
  2. Osobně takovou zkušenost nemám, ale vím, že se to stává. Snad jste si užily aspoň městečko a moře. Hezké dny D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka minimálne 30 krát som už bola na nejakej dovolenke a zatiaľ som vždy dostala to čo som si zakúpila. Preto som bola asi málo obozretna.

      Odstrániť
  3. Zitko, tak to je teda něco :-(.... To že nás někdo odsouvá na druhou kolej , za to mohou kolikrát i cestovky- viz ta vaše. Nakoupí za málo a prodávají za 4 hvězdy !!!!!Nehoráznost !!!Domáhej se svých práv. V podmínkách by měla ck mít popis úrovní hotelu. Tohle je nesplnění nakoupených služeb, požaduj finanční kompenzaci. Kalábrie je nádherná, taky se tam v létě chystám. Doufám, že nebudu mít podobné zkušenosti. Hezkou neděli. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  4. P. S. příště vyplňte reklamačni protokol ještě v místě pobytu u delegátky. Cestovka to musí vyřešit do 30 dnů.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Evi bojovalo sa a samozrejme aj spísalo sa vyhlásenie u delegátky, lebo bez toho by sme nepochodili. Počula som že Česi pred nami aj štrajkovali, nemali dosť jedla atd. Dcéra je právnicka, proste porusili občiansky zákonník, všeobecné dodacie podmienky, zákon o ochrane spotrebiteľa atď. atď.... Chystáme reklamáciu, pokial chces niečo pekné vidieť skús Sardiniu pokiaľ si tam ešte nebola. Neberte ani Ck Inviu aj oni predávali tento hotel.

      Odstrániť
    2. Do Kalábrie jedeme do úplně nového hotelu (snad :-). Na Sardinii jsme byli vloni a byli jsme moc nadšeni. Hezké léto :-)

      Odstrániť
  5. Zitu, ještě že jsi byla v dobré společnosti. Určitě reklamuj, cestovky by si toto neměly dovolit. Kdyby byly podmínky stejné pro všechny, tak se s tím člověk smíří. Ale o co jsme my horší než Němci a jiní, To člověka naštve. Platíme si to přeci stejně. Měj se krásně a nedej se! Inka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inka samozrejme že to nenecháme, ideme do toho viacerí.

      Odstrániť
  6. Městečko nádherné,hotel hrůza!S cestovkou nikdy!Nedej se a přeji jinak krásné a pohodové léto.-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieri ďakujem za podporu, našťastie tam bola dcéra so mnou, ktorá sa s tým zmierila skôr a na izbu sme chodili len spať.

      Odstrániť
  7. Hrůza! Nikdy se nám nic takového nestalo, ale musím říct, že výběru hotelu i místa věnujeme celkem dost času...
    Zitu, určitě reklamujte, je to hodně velká drzost, co se vám stalo! Smekám před tvými humorem, s kterým si nás informovala...
    Přeji klidný večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka aj keď sme mali len 2 dní, poriadne sme prelustrovali hotel, recenzie, fotky. Našli sme 1 zlú, v angličtine, ale mysleli sme si že sa pomýlili a to nepatrí k tomuto, veď na fotkách boli celkom pekne izby, ale 2 dní pred odchodom som mala taký pocit zavolať Ck a poslať im tú jednu zlú recenziu. Joj,ale neurobila som to. Povedala som si, že keby to bola pravda, tak Taliani zoberú hotelu hviezdičky.

      Odstrániť
  8. Aká škoda, že z krásneho mestečka je potrebné ísť do tejto "krásnej" izbyčky s príslušenstvom :-(
    Prečo si aj my nezaslúžime bývanie ako Nemci? Sme odpad? Naše euríčka sú iné?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Daniela to naša Ck je na vine, lebo nakúpila nerenovovane izby najhoršie a predáva ich ako 4 a pol *. Mohli kúpiť aj tie pekné, ale neurobila to. Je to veľký podvod. Vo viacerých ohľadoch. Cena zájazdu bola v marci 2017, aj my čo sme kúpili s 57 percent. zľavou, aj ten kto kúpil s 80 percentnou cca taká istá. Len ten kto kúpil deň pred odletom ten mal lacnejšie.

      Odstrániť
  9. Zitka, je dobre, že si napísala tento príspevok. Neserióznych predajcov dovoleniek treba zverejňovať. Je to určite veľmi nepríjemné, keď človek si šetrí na dovolenku, teší sa na ňu a potom takéto sklamanie. Určite treba reklamovať a nenechať to len tak.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Zitko tak tomu říkám noční můra...Děs a hrůza.
    A přitom Scalea je tak nádherná.Byli jsme tam před několika lety a v nádherném apartmánu...A copak jsme jiná sekta lidí proboha..Z♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zdenka pre Ck Solvex asi áno. Naozaj nechápem že si mysleli, že všetci budú spokojní?

      Odstrániť
  11. Zito, tak to je síla. Je dobře, že to reklamuješ. Jsem zvědavá co ti odpoví.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Zitu, ja ten clanek uplne hltala, valila oci. Opravdu priserne a to jsem necichala ty pachy. Tak snad mestecko jste si uzili a hlavne ze jste v poradku doma.
    Moc dekuji za ten uvolnujici citat v zaveru, to jsem se opravdu zasmala:-). M.

    OdpovedaťOdstrániť