22. marca 2018

Dočkáme sa jari ? Maľujem ďalej.

Keď došlo trochu jarnejšie počasie a všade písali že prišla jar, tak ja som si povedala, veď ešte nebola ani zima. 
Ale teraz v sobotu tu na východ prišla poriadna fujavica, ešte aj dnes je v záhrade plno snehu.
Už sú bahniatka na strome, chcela som si urobiť jarný venček, ale podľa mňa je ešte skoro..... 
Môj vyschnutý eucalyptusový venček zasypal sneh.



       ******************************************

 Na parkovisku som zaparkovala pred opadanými konárikmi. Zaujali ma tie srdiečkové tvary. A tie znaky v tých srdiečkach ako keby tam boli nejaké diamantíky.


*********************************
Maľujem ďalej, ani neviem prečo a neviem ani načo - BIELY KOCÚR. 
Je trochu nahnevaný a vážny.  
Naživo je krajší ako všeobecne všetky maľby, fotka je fotka. 


Nazvala som ho Kazisvet nahnevaný  70 x 50 cm

     
***********************
Dostala som od dcéry objednávku na renováciu kresla.  Kreslo by malo mať drevené opierky na ruky a malo by mať poťah zo škótskej modrej kocky.  Ja vravím,  že Halabala v škótskej kocke.                                                              Niečo ako toto. 



                                        Idem hľadať nejaké kreslo na internete.

Chvalabohu dnes už krásne svieti slniečko a verím že sa už konečne dočkáme tepla.

Krásny deň prajem.

4 komentáre:

  1. Zitko, krásně tvoříš. Přeji pěkný večer.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zitko kocour je přímo úžasný, moc krásně tvoříš.
    Krásný začínající víkend Ti přeji.Z ❤

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zitko, kocour je parádní, věnec nepochybně taky... Snad se jara dočkáme!
    Přeji hezké dny a ať se ti práce daří!
    Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja už len dúfam, že sneh už padať nebude!
    Maľuješ nádherne!
    Objednávka od dcéry sa mi už teraz páči, aj my máme dve vyše 60-ročné kreslá zrenovované, ale nie v kocke, i keď sa mi kocka moc páči, ale manžel nechcel kvôli ladeniu doplnkov. Potom ukáž, čo nájdeš a ako pretvoríš!

    OdpovedaťOdstrániť