19. decembra 2017

Kabatik pre psíka - ED HARDY

Určite si pamätáte na značku ED HARDY,  dakedy to dosť letelo.  V tej dobe som si kúpila poťahy do auta, ktoré sú už od vtedy zničené a  táto značka už asi ani nie je IN.
Lenže ..... nevedela som nájsť  vianočné podušky. "Prekutrala" som všetky skrine, ale nechápem, nikde nie sú.


Ale našla som jeden "zabudnutý vianočný darček".
Bol tak zabudnutý, že ani to neviem, či som ho ja kúpila niekomu, alebo niekto mne.  Nevybalený obal na volant a ochranné obaly na bezpečnostné pásy tejto značky.  Čo teraz s tým?  Krásny čierny zamat podlepený tenučkým molitanom, na tom veľké tigrie hlavy.                     

                Čo sa dá zrecyklovať z tohoto?

               KABÁTIK PRE RUDKA.

Raz som dostala od kamošky kabátik pre psíka.  Kúpila ho v Paríži a je veľmi pohodlný, má už veľa rokov,  je už zničený, okrasné lemy vypárané.   Tak z tohoto krikľavého kusa látky jeden podobný ušijem. 

Zapína sa na chrbátiku, oblieka sa veľmi jednoducho, rýchlo,  keď ideme na prechádzku a psík vidí že beriem iný  pulóvrik ako jeho obľúbený,  tak sa ide skryť.   Podšila som ho flísovou dekou, doplnila umelým kožúškom, všetko zbytky.  
Moja dcéra vraví chudáčik Rudko v tom tigrovi. 
Ja vravím fešáčik Rudko, aspoň ho poriadne vidno.




**********************

Konečne som domaľovala darček-obraz pod stomček, ten tu neuverejním, bude to prekvapenie. Prečalúnila som kreslo, ušila kabátik, vyzdobila stromček , niečo upiekla , ale čo budem robiť pri telke???. Zobrala som plátno a namaľovala som darček sama pre seba, 
malého vnúčika keď mal 1/2 roka. 

********************
VÝZDOBA NA ADVENT je taká istá ako bola minulý rok, takže nič nové pod slnkom.  Tak aspoň  pripojím môj veniec zo šišiek posypaný drvenou perleťou z minulého roka.
Výrobu TU POZRI



ŽELÁM VÁM PRÍJEMNÉ PREŽITIE VIANOČNÝCH A NOVOROČNÝCH SVIATKOV, VEĽA ZDRAVIA, LÁSKY, RADOSTI Z TVORENIA.
ZITA






12 komentárov:

  1. Zitko, ten kabátek je teda povedený a Rudkovi moc sluší. A obraz krásný, jako vždy. Hezký zbytek adventu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj by som sa Rudka zľakla v takom kabátiku a pritom Rudko vyzerá tak milo!
    K tej výzdobe - je krásna a bola by škoda ju nepoužiť aj tento rok, aj ďalšie!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zitko kabatik je parádní a hnedle mi proběhla myšlenka na mého Rudlu ( jenže mužíček by asi kabatik nenosil 😊).. Nádhernou památku na půlročního vnoučka jsi si namalovala.Moc tě obdivuji,jsi šikulka.
    Přeji ti krásné svátky vánoční.. Z ❤

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zdenka dakujem, obidve sme sikulky, dufam ze tvoj Rudla a moj Josef si to uvedomuju☺Krasne sviatky prajem.

      Odstrániť
  4. Nevidela som tvorivejsiu a sikovnejsiu babu, ako si Ty! Neskutocna si 😊
    Iveta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ivetka to sa tak dobre pocuva:-) krasne sviatky prajem.

      Odstrániť
  5. Zitka, Rudko v tom štýlovom kabátiku vyzerá ako kráľ púšte :-). Veľmi sa mi páči venček s tou perleťou.Musela som kliknúť na tvoj predchádzajúci článok, lebo som bola zvedavá, že čo to je tá perleť. Si naozaj veľmi kreatívna. A ten obraz vnúčika,tak na to ani nemám slová obdivu. Super. Krásne sviatky prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Monika ďakujem za návštevu a milý komentár. Krásny nový rok prajem.

      Odstrániť
  6. No Zituš nemam slov ten obraz vyzera ako foto!!! Ty si nikdy nechodila do ludovej školy umenia ??? Si neskutocny talent !pa e.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie, jasne ze nechodila, ale do nejakeho vytvarneho kruzka na ZDŠ som chodila :-). Z otcovej strany boli vsetci nejako umelecky postihnutí.

      Odstrániť