23. novembra 2017

AKÉ OBRAZY DAŤ DO SPÁLNE - MAĽUJEM ĎALEJ

Moje 2 dcéry by potrebovali obrazy do spálne. 
Jedna chce abstraktný, ale druhá práve naopak.   
A zásadne nechcú mať svoje fotky. 
 Hľadám všade na internete, ale nič také čo by sa páčilo aj dcéram som nenašla.
 Ja by som sa prikláňala k nejakým umeleckým fotkám, ale dievčatá chcú obrazy.
Jedna už dostala abstraktné obrázky, ale nakoľko ešte nie sú na stene,
 ale opreté o stenu, tak asi to nie je ono.
Druhá moja kočka to nechala na mňa. Tak som si vymyslela veľké farebné pierka na bielom podklade. Nakoľko má biele steny, pekne by vynikli.  A každé pierko na inom obraze.

Keď už som išla maľovať, tak som si to prebrala v hlave, že pierka či nebudú veľmi jednoduché a že nakreslím vtáčiky, veď sa jej páčia zvieratká v spálni, (mne nie), ale vtáčiky sú dobrá alternatíva.


Už keď som namaľovala prvého vtáčika, vedela som, že do spálne sa to nebude hodiť, ale taký bol pekný, že som maľovala ďalej a ďalej.

                                                   

                               a ešte sýkorku                                     a prečo nie aj ďatľa.


Plátna boli dosť veľké 30 x 60cm, tie vtáčiky by boli obrovské, tak som prv natrela plátno sivou farbou, potom som si páskou vyznačila veľkosť a namaľovala na to farebný fľakatý podklad.
Obrázky a vlastne všetko fotím večer a mobilom.
 (trochu to fotenie v poslednom čase flákam, fotky sú rozmazané, farby trochu matné).
         
 Neviem kde nakoniec skončia obrazy, možno niekde na chalupe, tam by sa hodili najviac, na chodbu, detskú izbu, naozaj neviem. 

                      Moja predstava o obrazoch do spálne  :-) . Asi by mi to neprešlo.


                                                   Aké obrazy máte vy v spálni?

                                                        Prajem krásny deň



10 komentárov:

  1. Zitko, tak to je teda fakt náááádhera!!! Mi se to líbí moc a moc :-) Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zitka, krásna kolekcia obrazov. Musím sa priznať, že ja zatiaľ nemám doma žiadne obrazy, práve z toho dôvodu, že sa neviem rozhodnúť, čo by sa mi tam najviac hodilo.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zitko, nádhera. Ostatně jako vždy. Hezký víkend.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ptáčci jsou kouzelní, místo pro ně jistě najdete.
    A co máme v ložnici - dva grafické listy, suvenýry z dovolených (ryby) a anděla od pana Komárka.
    Zitko, měj hezkou sobotu. Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem všetkým za milé komentáre, asi tá grafika by bola najlepšia.
      Ja mám zentangle obrázky dievčat nad posteľou a vedľa na druhej strane maľby, ale oni chcú niečo iné.

      Odstrániť
  5. A co rozpité skvrny - vodovky?
    Nemůžu spustit oči z druhého ptáčka, je nejkrásnější :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fľaky sú acrylové farby, s vodovkami som to ešte neskúšala, na plátno sa asi ani nedá. Švrny maľujem takým veľmi hrubým šťetcom, ktorý ma husté, jemné, asi prírodné vlákna. Kúpila som si ho dávno, Bob Ross štetec. Používam ho keď nechcem aby štetec zanechával ryhy.

      Odstrániť
  6. To jsou krásné obrázky. Ptáčci se určitě někde uplatní.
    My máme v ložnici fotky vnoučat.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa feng shui by sme mali mať fotky páru, ktorý tam spí. Ja mám nad postelou moje dcéry a nejaké maľby na vedľajšej stene.

      Odstrániť
  7. Tyjo, tak to vyzerá skvele! Vďaka za inšpiráciu. Nejaké obrazy by som do ložnce tiež chcela dať. Ale asi až ju budeme mať konečne prerobenú. Máme v pláne tam kupovať aj nový nábytok Ten starý už totiž nevyzerá najlepšie a chcelo by to nejaký modernejší.

    OdpovedaťOdstrániť